четверг, 3 июля 2014 г.

Modulul 6: am trăit o săptămină inedită, elevii au prezentat evaluarea în format electronic, o nouă experienţă, am văzut cum elevii din start s-au implicat foarte serios, ei au fost iniţiaţi de la prima unitate cum să-ţi proiecteze evaluarea, am oferit elevilor 4 moduri de a prezenta, format power point, format publicher, format word, reflecţii online.  Evaluarea proiectelor elevilor este centrată pe elevi este focalizată atât pe conţinut, cât şi pe competenţele necesare în secolul XXI şi defineşte cunoştinţele şi capacităţile vizate în contextul proiectului.


Modulul 7: Planificare pentru succes în învăţare
Modul in care am reusit să evaluez rezultatele m-a ajutat să realizez că  elevii au trăit succesul, iar eu am realizat o proiectare de succes, Am folosit tehnici de lucru pe text care au incitat motivaţia şi implicarea, elevii chiar au avut şi o ţinută vestimentară sobră la prezentarea proiectelor la papion, ei au solicitat asemenea investigaţii pe text, care au vizat interdisciplinaritatea cu istoria, geografia etc; , care le-au dat posibilitatea elevilor de a lucra individual și de autoformare.Ei au elaborat propria afacere, dezvoltînd competenţe antreprenoriale și-au expus propriul punct de vedere asupra acestor tehnici de învățare, aducînd argumente pro și contra.La eleborărea tehnicilor de lucru în cadrul acestei unități de învățare, s-a ținut cont de principiile didactice. 

Modulul 8: Facilitare prin intermediul tehnologiei
 Tehnologiile facilitează enorm munca profesorului, avînd acces la informaţie  internetul a luat locul cărților voluminoase, este accesibil pentru vizionarea diverselor imagini, documente vechi și neaccesibile , dar atît de importante în  cadrul lecțiilor. Astfel la o singură unitate am reusit să lecturăm, să investigăm zone geografice din roman, personalităţi istorice, să facem o afacere turistică, să elaborăm esee, reflecţii despre demersul didactic, elevii au evaluat întreaga unitate prin reflecţii etc

Комментариев нет:

Отправить комментарий